niedziela, 3 listopada 2013

Mój ulubiony makijaż na co dzień - krok po kroku ;)


Na życzenie jednej z Was mój ulubiony makijaż KROK PO KROKU ;)


1. Korzystałam głównie z mojej palety skomponowanej w systemie magnetycznym Vipera Cosmetics. W jej skład wchodzą dobrane przeze mnie cienie matowe (patrząc od lewej strony w dół CM38, CM31, CM24 (matowa biel) CM41 (matowa czerń), CM 36, CM29.


2.Na początek oczywiście podkład na całą twarz (Affinitone Maybelline - kolor Golden Beige) również na powiekę. Następnie całą powiekę maluję ostatnim cieniem czyli CM29


3. W zewnętrznym kąciku oka na górnej powiece nakładam drugi cień czyli nrCM31 wyjeżdżając delikatnie nad powiekę ruchomą w kierunku środka powieki. Delikatnie przejeżdzam tym odcieniem również dolna powiekę tak mniej więcej jej do połowy od strony zewnętrznej oczywiście. W wewnętrznym kąciku oka delikatnie muskam bielą CM24. Na środku dodałam troszeczkę rozświetlającego cienia Younique nr76.


4. Następnie lekko wilgotnym pędzelkiem (najlepiej skośnym) maluję wstępną linię dla eyelinera na powiece górnej i małym pędzelkiem do cieni maluję na sucho tym samym cieniem dolną linię wzdłuż nasady rzęs (ok.1/3 długości od strony zewnętrznej) i dobrze rozcieram cień aby kolor był grafitowy (bardziej naturalny efekt niż czerń)

5. Czarnym eyelinerem (Cleopatra 01) maluję delikatną kreskę a na linię wodną nakładam czarą kredkę. Jeżeli efekt będzie zbyt delikatny można po chwili spróbować nałożyć kreskę jeszcze raz aż uzyskamy taką głębię czerni jaką chcemy...

6. Na koniec tuszujemy mocno rzęsy czarnym tuszem ;)
7. Kolej na usta: obrysowujemy je delikatnie kredką najlepiej w odcieniu zbliżonym do ust lub pomadki, której użyjemy...


8. Nakładamy pomadkę (ja użyłam Cream Color nr 30)
9. Wykończenie: puder transparentny matujący Fashion 503, bronzer rozświetlający Cashmere Veil 702)
10. Do dzieła! ;)


Zapraszam na mój profil na facebooku - Anaflower
https://www.facebook.com/pages/Anaflower/360621207391835#

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz