czwartek, 4 kwietnia 2013

Paznokcie - OMBRE krok po kroku

Dziś OMBRE - krok po kroku - najprościej jak potrafię wytłumaczę.
Już za pierwszym razem myślę, że większości z was wyjdzie ;)


















1. Wybieramy dwa lakiery! (może być też więcej ale póki co podstawowa opcja) Najlepiej w podobnej gamie kolorystycznej. Ja jestem zwolenniczką teorii, że pierwszy dajemy lakier CIEMNIEJSZY a dopiero później jaśniejszy. Faktycznie jest z tym więcej zabawy ale efekt jest bardziej naturalny a dodatkowo paznokcie wydają się dłuższe :)
Tak więc malujemy płytkę paznokcia
raz... czekamy aż pierwsza warstwa dobrze wyschnie... nakładamy drugą warstwę ...


2. Bierzemy gąbkę - najlepiej najzwyklejszą do zmywania naczyń. Ucinamy kawałeczek nożyczkami...



3. Teraz zajmiemy się lakierem JAŚNIEJSZYM!
Kawałeczek gąbki malujemy tymże lakierem ...


jeśli nabrało się go za dużo, usuwamy jego nadmiar stemplując np kartkę papieru


4. Następie delikatnie odbijamy lakier na paznokciach - mniej więcej do połowy płytki

5. pozwól im wyschnąć....
6. Nałóż kolejną warstwę tym razem starając się stemplować same końcóweczki...



7. Zrobiły się takie jakby ktoś popsikał je sprayem? Idealnie. Teraz trzeba tylko wygładzić ich powierzchnię. Wystarczy jedna warstwa nabłyszczacza ...


8. Jeśli pobrudziłaś sobie palce zamocz patyczek kosmetyczny w zmywaczu i delikatnie usuń zabrudzenia.
 GOTOWE!!!! ;)



Jeśli ktoś chciałby śledzić mojego bloga przez facebooka 
serdecznie zapraszam na profil Anaflowerhttps://www.facebook.com/pages/Anaflower/360621207391835
Wystarczy kliknąć LUBIE TO!

 i będziecie na bieżąco informowani jeśli pojawi się nowy post na blogu :)

ZAPRASZAM! :)))

19 komentarzy:

  1. super połączenie kolorów, mam podobne odcienie więc wypróbuję w wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja generalnie bardzo rzadko używam pomarańczowego lakieru, wolę zimne odcienie, ale w takim zestawieniu mnie urzekł :)))

      Usuń
  2. Świetny efekt, muszę gdzieś dorwać taki żółto-bananowy kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja użyłam lakieru: Vipera - Everlasting 225 ;) (ok.13zł)

      Usuń
    2. Polecam lakiery z Vipery...
      Efekt o wiele ładniejszy niż na zdjęciu, widziałam u koleżanki z pracy takie zestawienie kolorów:-))

      Usuń
  3. SedziaApokalipsy9 maja 2013 01:29

    Witaj. Mi właśnie coś to nie wychodzi. Jak nakładam gąbką lakier na paznockie to robią się takie dziwne dziurki i grudki i chyba tak nie powinno być ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może gąbka ma większe "dziurki" niż moja, ale to też da się obejść. Spróbuj pozostawić taką formę i za jakieś 10min jeszcze jedną warstwę nałóż gąbką. Wtedy prześwity powinny zostać zakryte a efekt będzie bardziej naturalny i zamiast efektu "spray" uzyskasz leprze przejście tonowe. Tę drugą warstwę nakładaj delikatniej. Maluj nie tylko paznokieć ale również skórki wokół (później patyczkiem higienicznym to możesz zmyć). Próbowałam też robić ombre na paznokciach gąbką do fluidu. Ma mniejsze "dziurki" ale aplikacja wymaga moim zdaniem większej wprawy. Byc może to też kwestia lakieru. Spróbuj i jeden i drugi sposób. Mam nadzieje, że w końcu się uda ;) Powodzenia ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Krytykę też chętnie przyjmuję i dziękuję za opinię :) To mnie motywuje do działania i ciągłego rozwoju ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Maja :* mmm nie wiedziałam, że też masz bloga, świetne zdjęcia, Ty to dopiero jesteś zdolniacha :)))

      Usuń
  6. Dobre są te lakiery z Vipery :) ja też mam jeden z tej serii, w dodatku świeci w ultrafiolecie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne paznokietki :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://ewelina-nails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Woow, bardzo fajne połączenie i zupełnie banalny sposób na zrobienie sobie niewiarygodnie widowiskowych pazurków :) Swoją drogą, droga blogerko i czytelnicy:
    Czy ktoś nie potrzebuje może wisiorka, kolczyków lub nawet pierścionka ze swoim idolem? Ulubioną postacią z serialu? A może cytatem? Zapraszam https://www.facebook.com/DeffyHandMade - bardzo niskie ceny na początek moi drodzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najpierw cale paznokcie pomalowalam na czarno gabka turkusowy i juz jest ladny efekt teraz czekam az mi wyschnie i naloze jeszcze rozowy ;)
    Ja akurat uzywam lakierow Miss Sporty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszytko fajnie tylko szkoda że te zdjęcia są takie małe, nic nie widać

    OdpowiedzUsuń