piątek, 1 listopada 2013

Makijaż wampirzyca - krok po kroku

Witajcie

Dziś na życzenie Gabi - makijaż wampirzycy 
O innych obietnicach również pamiętam ale powolutku, powolutku ;)

Jak go wykonać krok po kroku?


1. Na początek jasny podkład i puder.
Oczy należy obrysować czarną kredką (również na linii wodnej)


2. Następnie malujemy całą powiekę czarnym cieniem. Robimy tzw. "kocie oko". Dla osób, które nie mają w tym zbyt dużej wprawy zdradzę mały trick. Przykładamy do oka kartkę papieru (jak na zdj powyżej) i pędzelkiem staramy się utworzyć linię górną nie obawiając się o efekt na dole. Dzięki temu cień rozprowadzimy bardzo precyzyjnie i nie osypie się on nam na dolne partie twarzy ;)


3. Staramy się uzyskać efekt jak na zdjęciu powyżej. Następnie pędzelkiem do rozcierania delikatnie rozcieramy linię tak aby płynnie przechodziła na powiekę ku górze. Ja użyłam do tego odrobinę czerwonego cienia ale efekt będzie widoczny na jednym z poniższych zdjęć.


4. Usta obrysowujemy czarną kredką


5. Następnie wyjeżdżamy kredką w kierunku środka (zdj powyżej) a później nakładamy pędzelkiem czerwoną pomadkę tak by uzyskać płynne przejście kolorów. Efekt poniżej...


6. Całość należy przypudrować transparentnym pudrem matującym i mocno zaakcentować kości policzkowe różem ...

P.S Na drugim i trzecim zdjęciu troszeczkę zaszalałam z Photoshopem i wydłużyłam sobie kła. Czerwone oczy (pierwsze z prawej) również uzyskałam korzystając z programu graficznego ale nic nie stoi na przeszkodzie abyście zainwestowały w jednodniowe czerwone soczewki na Halloweenową noc grozy ;D

Zapraszam na mój profil na facebooku - Anaflower
https://www.facebook.com/pages/Anaflower/360621207391835

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz